torsdag, augusti 11

Titta titta

Hittade den här i postlådan när jag kom hem idag:


Okejj.. Den var kanske inte i postlådan, men meddelandet att den kommit till posten var där!
Nu har jag ju ngt att göra i kväll då tänker jag: testa maskinen.. Men nej, man behöver visst sytråd till det? Så jag måste antagligen köpa det först.

Men i alla fall - jag önskar den välkommen hem till mig och hoppas vi skall trivas tillsammans.

När ni nu fick se denna, så kanske jag skall visa upp min "vanliga" symaskin också, som jag haft ett par år redan.


Den har inte använts så mycket som jag egentligen skulle vilja, pga. tidsbrist och borttappad inspiration. Men en ändring på det hållet skall jag försöka nå!

Nu tror jag det blir dags för kaffe.

3 kommentarer:

  1. Vaude! Va kosta överlockarn om man får fråg? :)

    SvaraRadera
  2. Jaa, om int ja minns hejlt fejl så var e 750 :) från vasa lova di billiast så, fråga på ganska mang stell ;)

    SvaraRadera
  3. Okej.. Tar no en stånd ennu fön ja skaffar ejn.. :)

    SvaraRadera