söndag, september 25

Projekt

När H någon gång säger att "jaa vi kunde ju åka någnstans då", så ska man vara snabb!

Detta hände senast idag. Vi satt och åt pizza och tanken på att ta höstlov kom upp. H sa precis som ovan. Att vi kunde ju åka någonstans då, någonstans till Europa. Jag åt upp min pizzabit innan jag började kolla flygpriser. 5 minuter för sent fick jag fram biljetter till Riga för 24 € tur-retur.

~  ~  ~

Denhär har jag sytt ihop under helgen:


En tygkorg. Har spanat in dem lite här o där och tänkt köpa en. Men så kom jag på att det inte behövs så mycket tyg till att sy en egen. Ett tips om ni har resttyger hemma - sy en liten korg. Enkelt, billigt, och så slipper man ju resterna.

Ett nytt projekt på g:


Men, mer än såhär får ni inte veta ännu ;)

Och nej, det blev inga flygbiljetter bokade ännu, men nog blir det snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar