tisdag, november 8

Humöret på topp

Not.

Arbetet har idag varit väldigt tråkigt. Det bästa? En fallskärmsflygande sak gled förbi utanför fönstret. Jo, det satt en gubbe med i den. Det sämsta? Håller jag för mig själv. Ännu.

Hittade ett brev i postlådan som kräver studieintyg. Har frågat efter det i ca 2 veckor nu, men inte fått ngt ännu. Hur svårt kan det vara? Jag bara undrar.

Funderar hit och dit på om jag ska eller inte ska.. Ska vadå? Tjaa, det får ni inte heller veta ännu.

Men, till ngt roligare: en liten kisse tror att den är min och vill varje dag följa med in!
...Tyvärr så är den inte min och jag kan inte ta in den. Så den lämnar utanför dörren och låter jätteledsen.

Nu: mat & sen skall jag förhoppningsvis få klart mina träklossar så jag kan limma ihop dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar