lördag, februari 18

Nyaste...

...i min skosamling;

New look.

Ikväll blir det Vasa time och dags att träffa tjejerna, alldeles för länge sen sist!

Imorgon firas lillasyster som fyller 20.

Igår bar det av till Kokkola.

På måndag får vi veta hur vår plan fortsätter.

Ännu, på tal om skor. Jag har en speciell "förkärlek" var gäller skor. Eller, jag liksom samlar. Men om jag kallar mig skosamlare så har jag nog alldeles för lite skor ännu. Men, de är ju så fina att titta på, vilket i och för sig betyder att jag inte ens använder de jag har. Dessutom faller jag ofta för erbjudanden. De på bilden är köpta med motiveringen Nog måste jag ju ha hem ett par skor från Dubai. Det finns en liten dröm om att ha en walk in garderob fylld av vackert uppradade skor i färgordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar