torsdag, februari 23

UpSideDown

Det har varit sådär lite fullt upp senaste dagarna. Möten, träffar, funderingar. Och så slöjden och jobbet. Veckoslutet lockar väldigt mycket. En sovmorgon. Men på lördag drar revyövningarna igång, det ska bli intressant att se vad jag har för roll.

I tisdags var jag visst i skolan. Då såg det ut sådär:

Välkommen skylten är på g ännu. Den står på min verktygsback.
Delar av ramen till mitt porträtt och välkommen skylten blir lackade.
Porträttet blev också lackat, detta är alltså målar-rummet.
Lyckades inte svänga bilderna. Det får ni helt enkelt leva med.

Ikväll var jag där igen. Så, nu är verktygsbacken låda + lock, och inte bara ihålig låda. Men läraren försvann efter ungefär halva kvällen, och vi fick inte lov att använda maskinerna då längre, så då blev det dags att gå hem i stället. Skönt att få sluta tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar