söndag, februari 26

Yes weekend

Yes, monday imorgon! Nå nej, inte något yes där inte.

Helgen har sprungit iväg alltför snabbt. Har spenderat både lördag och söndag på lokalen i och med revyövningarna. Intensiv träning? Njaa. Råddig träning? Japp. Jag visste ju inte vad jag skulle vara med i, så på lördag när jag kommer dit får jag veta att jag är med i en sketch. Helt ok tänker jag. Lite senare får jag höra att mitt namn räknas upp i en till. Jaha? Okej, det skall jag väl klara. Idag, söndag, när det är dags att fara hem, får jag den chockerande nyheten att jag är med i ytterligare en sketch. What? Nå jaa, det blev ju inte mycket mera att lära sig utantill. Det enda jag egentligen oroar mig över är, hur jag skall få så mycket ljud ur mig, att det hörs genom hela salen, när den är fullsatt med människor?!

Upptäckte nyss att jag blivit tilldelad en bloggaward av Jennie. Jag kanske svarar på den i ett senare skede, inte idag ;)

Nu väntar baguetter i ugnen och filmkväll. Vilken film? Inte vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar