tisdag, mars 27

Update


Ni väntar på en uppdatering angående huset? KAOS säger jag bara. Det tar sin tid att plocka allt till sina ställen. Problem nr 1: var skall jag sätta mina kläder?! Tidigare hade jag en hel skrubb (man kunde gå in) för mig själv, men inte längre. Detta skall på ngt sätt åtgärdas så fort som möjligt. Stora soppåsar är nämligen inte det lättaste att hitta en tröja ur.
Första natten på nytt ställe är ju en sak för sig. Konstiga ljud och blinkande lampor på fel ställe.
Vartefter snön smälter, hittar man saker på gården som man inte visste om. Blir en intressant vår.
Det är mycket som är upsidedown men det är ju roligt också. Hus!!

Revypremiären närmar sig snabbt. Genrep på torsdag & fredag. Premiär på lördag! Spännande spännande, eller som J skulle säga: ”Taggaaaad!!”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar