fredag, maj 11

Där emellan

Ni vet uttrycket Kunden har alltid rätt. Jag tycker inte så mycket om det egentligen. Inte när det är jag som är på andra sidan. Som kund själv kan jag däremot vara mycket krånglig, så jag har inte svårt att se vad kunderna jag möter på har för irritationsobjekt. Men när jag bara står där mitt emellan, som en mellanhand. Jag har inte gjort ngt. Och så står någon där o skäller. För jag kan ju inte säga men inte var det jag... Det är en annan... Jo men vi visste inte.. Vem köper sånt? Och skall jag bara ta all skit? Visst finns det också såna som ringer efteråt och tackar för att servicen har varit bra. Men de är sällsynta. Det är inte jag som är den första parten, som jag ofta får klagomål för. Det är inte jag som är den sista heller, vilket också klagas på. Det är jag som ordnar upp så det blir bra. Tack? Men nej. Bla bla bla...

Huhh, jobbig dag kan man väl säga.

Nu skall jag piffa till mig lite och sticka iväg till den näst sista föreställningen & stå och skratta i kulisserna. Enjoy - det är helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar