torsdag, juli 19

Okej, nu börjar det väl vara uppdateringsdags, en vecka sen sist. Hups.

Så, det var loppisrace här i byn. Vi gjorde en runda, samma sällskap som i Purmo, and I have to say; att springa runt med familjen testar verkligen nerverna. Men alla överlevde. Jag hittade bl.a. en ljuskrona som jag så glatt hängde upp i vardagsrummet, för att märka att en ljushållare är aningen sned. Kanske kan fixas sen.

På lördag var det också happening i byn. Tärjär sommarrock. En mycket rolig kväll med trevligt sällskap. Röstar för att evenemanget ordnas igen nästa år!

Sen så har jag haft ledigt denhär veckan. Sista lediga veckan. Gråter lite. Jag har varit med och fiskat. Kast nr 1 = napp! Och det var allt. Några timmar senare och ingen hade fått upp ngt mera. Nej, jag tycker inte om att fiska.

Det har varit soligt och fint, så att sätta sig och skriva lockar inte då. Nu är det mulet. Blä..

Lördagens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar