tisdag, oktober 9

Tisdag

Hej där ute

Idag är det tisdag och oktoberfesten för i år är över, tror jag iaf. Inte för att jag varit där, men planer på att åka har förekommit ett par år.

Precis just nu vill jag ha kaffe och ett par nya skor. *viktig info*

Sen sist har det bara regnat och regnat. Men vi har i alla fall byggt klart den andra muren. Just det, vi har två stycken nu. Det som återstår av arbetet där ute ännu i höst är att breda ut lite mera krossgrus på planen.

Jag har testat på linedance. Japp. Lite småtråkigt var det med så långsam musik, men kanske det blir bättre. Har hela tre kvällar kvar av det. Måste ju hoppa på det som finns här i byn, för det är inte så mycket att välja mellan. Som zumban, hallå? Vart har den lämnat? Inget sådant kursutbud inte.

Loppisbord på Loppis på Sportstugan har blivit bokat. Detta tillfälle innfaller om ca 2 veckor, 25-27.10. om jag inte misstar mig helt.

... och det var er tisdagsläsning!

Eller nej, lite till: jag vill åka söderut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar