onsdag, januari 23

Problemet

För att förklara dörrproblemet lite bättre:


1. Det går inte att flytta på sängen, för då är den inte längre i mitten av den svartmålade rutan på väggen.
2. Den lilla pallen som är tillfälligt nattduksbord fungerar inte riktigt bra, jag trillar ju nästan ur sängen på morgonen när jag sträcker mig ner efter telefonen som ivrigt försöker väcka mig..
3. Opraktiskt, och det blir bara fel om man flyttar sängen till en annan vägg.


Och såhär ser det ut när man öppnar dörren. Den går precis intill sängen. Ett annat alternativ är ju att flytta på skåpet, men det är liksom en del av väggen, eller halv-inbyggt.

Om denna plan på skujtdörrar någon gång genomförs, så kan jag lova bilder. Men sitt inte vid rutan och vänta, det händer inte i dag och inte i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar