söndag, januari 13

Vardagsuppdatering

Sitter och väntar på nybakade semlor.

Bara för att blogger bråkar med att ladda upp bilder och/eller visa dem korrekt så har jag strejkat med inlägg.

I måndags var jag alltså till Cosmetique i Jakobstad. Det var en intressant upplevelse, men jag har upptäckt en mindre trevlig sak. Hon som utförde behandlingen frågade om jag har några allergier? Nej tyckte jag. Hon berättade hela tiden vad hon gjorde, o i ett skede sa hon "... nu sätter jag dit en ansiktsmask som innehåller alger.." Alger? Två dagar senare kom prickarna i ansiktet. Förstod först då att jag reagerar visst på det. Likadant som när jag simmar i en insjö. Små röda prickar. Som tur börjar de minska på sig redan.

I tisdags var jag nära på att åka på zumba, men det blev inte av. Kanske nästa vecka? Har haft stora planer på att börja träna ordentligt och surfat fram träningsprogram åt mig.

Taket i wc:n lyckades vi äntligen ta itu med. Det är nu målat. Bara hela resten av huset kvar.

Och resfebern bara stiger och stiger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar