söndag, mars 17

Fest

I går kväll var det äntligen dags för bröllopsfesten som jag gått och väntat på sen vi fick vår inbjudan. Det var god mat och ett snyggt brudpar! Kvällen blev annorlunda än jag hade tänkt, på ett positivt sätt. Eftersom det blir syrrans bröllopfest i sommar, så tar jag in alla detaljer i hopp om att samla idéer. Jämför de bröllop jag varit på tidigare osv. På tal om det, så blir det snart att spendera en dag med systrarna i jakt på de perfekta brudtärne klänningarna. I väntan på det! För jag har väl inte berättat det för världen? Jag skall ju vara brudtärna!



Skorna och väskan ovan, hade jag på mig i går. Hade ingen tid att fota hela outfiten, men jag hade en svart kort klänning till. Skorna är fortfarande favoriter, de är på alltid när det ges möjlighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar