torsdag, mars 7

Godmorning Sunshine,

Tänkte jag i morse och planerade skriva ihop ett inlägg innehållandes det viktigaste från de ca 3 senaste veckorna. Enjoy.

Jag har varit i Vasa på tjejträff. Jag har varit till Åbo och flyttat hem lillasyster + pojkvän. Sleepover. Jag har kokat saft på de resterande bären från i somras. Jag har tvättat en möglig bil, äckligt! U remember George? H köpte bilen. Jag har varit på loppis med syrran & gått runt i stan med min pojkvän. Jag tror katten börjat komma till tonåren, så som hon uppför sig. Jag har fortsatt vara aktiv, åtminstone försökt lite, med gym, länk, och hemmagrejs..

Thats whats happening in my life. Om ni inte såklart vill höra lite jobb också? För tillfället drunknar jag i mängden arbete, men för nån vecka sen tittade jag bara på klockan som gick så sakta och inte hade ngt att göra.

Solen skiner, det blåser och är -7,5grader. Jo, jag vill fortfarande på resa söderut, men nej.

Vi hörs om en månad! Då kan jag dra en till månadsbeskrivning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar