söndag, juli 28

Slutet

Så var den semestern slut. Tråkigt men sant. Jag börjar nu nedräkningen till oktober då en resa till Rhodos infaller. 2 månader!!


Senaste veckan har jag hunnit med lite annat än bara bilstallet. En roadtrip till helsinki med brudarna.



...Var jag åt en laxsallad, jag som inte ens tycker om "ofärdiglagadfisk".. Men blev ändå positivt överraskad. I beställningsskedet visste jag inte att det var frågan om kallröktlax.


En vän har förlovat sig och min syster har gift sig.
Min lillasyster har gift sig. Före mig. En fin dag med ett vackert brudpar och en bra bröllopsfest. Själv var jag brudtärna och hade den viktiga uppgiften att hjälpa bruden vid toabesök! ;) (Bilder från den dagen dyker upp senare)


Dagens varma väder ledde till återupptäckt av gummibåten. Den tog vi med ut på sjön och flöt omkring i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar