fredag, augusti 2

Fredag 02082013

Ojoj vilken tung dag. Skulle ju egentligen jobba, men fick ta en dag ledig. Eller tog. Vilket i sin tur ledde till att vi har kämpat hela dagen med att skruva upp gipsskivor på väggarna i bilstallet. Jag e helt slut! Så nu just skulle det nästan vara bäst att gå och lägga sig, men jag har hört rykten om glass vid grillen? Får väl se hur det blev med det?!
Ouu, i skrivande stund hoppade solen fram! Jippii. Måst göra något skojigt under veckoslutet så jag orkar med jobb nästa vecka.. Blev trött på det redan efter 2½ dag. Efter-semester-känslan höll i sig så pass länge..


Min brudtärne bukett! Så fin så fin var den. Har den på tork just nu.


Hästarna är tillbaka! Sen förra sommaren altså... Stora och fina tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar