torsdag, september 19

Well hello, hello

Här händer det grejer. Eller tja.. Gjorde ett sista minuten beslut vid affären förra veckan, och det resulterade i ett aningen mörkare hår. Den mest dramatiska utseende förändringen jag nånsin gjort! Nästan som att pierca naveln, fast den gjorde jag ju aldrig. Har haft det som en thing to do sen jag var 14.. Anyway, det var hårfärgen jag skulle visa. Det är nästan nästan svart. Och jag har fått så mycket olika kommentarer, mer negativa än positiva, så jag vet inte riktigt vad jag skall tycka. Bra eller inte. Men, kan lova att jag blir blond tillbaka. Nån gång. För brunett känns inte som Janina.


Håret & lite buskar i bakgrunden.

En lite ljus-fixad bild.

1 kommentar:

  1. Jag tycker faktiskt du passar bättre med mörkare hårfärg. Kanske för att ögonbrynen också är mörk :D Ger samtidigt lite färg till ansiktet :D Jag har ju också vari blond i min ugndom (ähm..) men sen blev jag brunett och det tog en stund innan man blev van men nu trivs jag bättre och bättre! Folk reagera då också ganska starkt och tyckt int alls jag passa.. Men de har också ändrat sig.. :D De sko säkert klaga om jag blev blond igen ;)

    SvaraRadera