torsdag, augusti 18

Funderingar

Idag har det blivit mycket funderingar om allt möjligt.

Som t.ex. skall vi ta en kattunge? Skulle ju vara roligt, men har vi tid med det? En katt är ju lättskött, men man vet aldrig.

Vad skall jag sy? Jo, det kommer att bli en kavaj. Inte lång, inte kort, utan en mittemellan lång. Färgen kommer att bli mörk mörk blå, men jag har inte hittat rätt tyg ännu. Fast jag redan kollat på två ställen!

Ett träningsprogram för att hålla sig i form och vara lite piggare nu när det blir mot hösten. Kanske det. Åtminstone skall jag gå på zumba igen när det startar, om det nu ens gör det. Senare i vinter blir det säkert att börja skida igen, så som förra vintern. Lite nu å då. Absolut inget tävlande! Minns hur jag hatade skidtävlingarna i lågstadiet - det var tråkit, tungt och jag kom alltid sist i mål. Förutom en gång när nån annan hade tappat bort sig ..

Under kvällen har vi även hunnit fundera på hur det lönar sig att köpa lägenhet, köpa hus, hyra & hyra ut, m.m. Av alla siffror blir man helt snurrig.

Som sagt - idag har jag funderat alldeles för mycket :)

2 kommentarer:

  1. Du bloggar också!? Va kul att få följa med ;)

    SvaraRadera
  2. Jo jag bloggar också :) Tänkte ge det ett försök, så får vi se vad det blir ;)

    SvaraRadera