tisdag, september 6

The look

En mulen, regning höstdag som idag, har jag sett ut ungefär sådär:


Topp, kofta & leggings från H&M, halsbandet har jag fixat själv av ett gammalt, halsduken är köpt av en försäljare som kommer ungefär 1 gång per år hem till oss (han är utländsk, men jag minns inte varifrån just nu). Skinnjackan, som inte är äkta skinn, är Only.


Skorna är köpta från Citymarket (jeij), av märke Inspiré. De har ofta bra skor där, och till ett förmånligt pris. Dehär var knappast mera är 20 €. De har en liten klack, ca 3-4 cm, som ger den rätta klack-känslan, samtidigt som de är bekväma. Perfekt för jobbet.

Kan inte hjälpa att jag alltid faller för skor med klack, de är ju nästan alltid snyggare.

För att inte glömma; jag bara älskar ljudet. Klick, klack...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar