fredag, oktober 14

Fyndat

Eftersom jag har en ledig dag i dag så har jag hunnit göra väldigt mycket! Städat (inte bara snabbstädat), bakat chokladkex, varit på lenkki, besökt loppis med systrarna.


Är numera ägare till en högst troligen oäkta Dolce&Gabbana väska - för vem skulle sälja en äkta för 3€? Är även ägare till ett par stövlar som är en storlek för små åt mig, men för 2€ skall de väl gå att använda nån enda gång. Fyra små ljuskoppar hittade jag också. Och dessutom en vit stickad, lång tröja, som först hade prislappen 10€ och jag var färdig att sätta den tillbaka i hyllan, men då la jag märke till att just vid detta bord var allt - 50%, vilken tur!

Stod länge och studerade flera skinnjackor med tanke på att sy om dem, men de fick bli kvar i hyllan.

Det nyligen öppnade loppiset Basaari i Kaustby var vi till. Det var faktist ovanligt rent och fräscht.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar