måndag, mars 5

Blablabla

För att börja med ngt intressant: har egentligen ingenting att säga.

Eller, egentligen vill jag berätta en hel del, men jag skall spara på det lite ännu.

Istället kan jag berätta att jag går runt och sjunger hela tiden. Eller "visk-sjunger". Ni kan säkert gissa att jag tränar sånger till revyn. Skall jag sjunga solo? Nej, absolut inte. Men inlednings- och avslutningssångerna kommer man inte undan.

Jag har varit extremt trött idag. Eller åtminstone på dagen, knappt orkat hålla ögonen öppna. Men genast man kmr hem blir allt mycket lättare och man är inte trött längre.

Inspiration till de stora tygbitarna jag fyndade har jag svårt att hitta, men jag vill så gärna få ihop ngt av dem! Idéer?

Jahapp. Intresseklubben anteckar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar