måndag, september 29

Internationella kaffedagen

Såhär länge har jag väl aldrig pausat med bloggen tidigare. Oops.

Jeansen ligger kvar orörda i hyllan. Jag har inte alls tänkt på projektet sen senaste inlägg. Lär ta en tid innan det blir klart.

Jag har heller inte påbörjat studierna som jag tidigare skrivit om, nej det kom och försvann lika snabbt. Har inte heller hoppat in i skolan sen den där ena veckan.

Vad har jag gjort då? Tja, inte  mycket egentligen. Har en hel del inlägg i huvudet som jag tänkt dela med mig, de flesta har att göra med lite pysslande som jag hållit på med. Har fotat en del åt er.

Idag är det internationella kaffedagen, och det firar jag med kaffe som smakar pina colada. Eller, det mera luktar så, smaken är inte så stor.

Tänker fortsätta dagen med en promenad i det fina vädret. Solen skiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar